fredag 11 september 2009

tvättluder

Först bilder eftersom jag inte fattar hur jag ska få detta snyggt. Minas senaste dagar då jag umgåtts med massa folk.























Nej men den där tvättmaskinen kom ju inte. Men torktumlaren kom så om någon har lust att torka saker så be my guest. Så jag hade en stor hög tvätt men ingen tvättmaskin. Vad gör man? Jo man ringer runt och blir inbjuden av flera snälla människor men väljer katjans tvätteri. Varför då? Jo surru, där kunde man boka fyra tvättmaskiner och två torkskåp samt torktumlare. Hej vad det gick, jag gick runt med en stor bag med tvätt på tunnelbanan och kände mig som en lodis. Men det var en tvättad lodis när jag var på väg hem. Tack katten!

Annars har det varit full rulle med massa aktiviteter som personalfest och äta-ute-på-resturang-med-gänget och avskedsmiddag med syskonen och alla har vart jättekul.
(och nej jag har inte kommi överäns med den här bloggen än så alla bilder hamnade fel)
P.S. Är det inte underbart att The Swell Seson kommer med en ny platta i oktober? De ska spela i London i januari och Stockholm i februari.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar