söndag 27 september 2009

Come back to Camden

Saker man lär sig under en dag i Camden:

- Jag passar i plommonstop.

- Klänningar kan man inte få för mycket av.

- Matmarknaden är fantastisk men de finns minns 20.000 olika marknader i området.

- Uggleälskare som jag har för mycket att sukta efter.

- London är världens bästa stad.

- Det finns svenskar överallt.

- Punkare med rosa hår kan faktiskt vara över 60 år och se ut som skelett.

- Har förhoppningsvis hittat ett Londons Edenborgs då vi var på ett Café med fantastiskt teutbud och fick berättat för oss om deras studenterbjudande. På söndagar kan man på deras Café i Soho få en kanna te och en bit kaka för 3 pund om man visar upp student ID. Jepp, gratis wifi ingår.

- Holländskan kan nu efter gårdagens upplevelse i Common Roomet (de så kallade modefolket såg ut som fan igår när de värmde upp för en fest. Tre ord; rosa, tajt, kroppsstrumpa) vad "camel toe" betyder.

- Carbonara går hem i alla världsdelar.

- Jag vill att alla ska komma hit så att ni kan se detta.

- Imorgon börjar själva pluggandet och jag kan inte vänta.

Bildbevis: http://www.facebook.com/album.php?aid=157861&id=665356284&saved#/album.php?aid=157861&id=665356284

2 kommentarer:

  1. hahaha... erika...
    du lyckas alltid få mig i skratt :)

    SvaraRadera
  2. Visste hon inte vad "Camel Toe" var? Bör genast besöka urban dictionary:
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=camel+toe

    SvaraRadera