onsdag 2 september 2009

två veckor

Första inlägget i min nya blogg. Detta ska vara ett sätt för folk att hålla koll på mig (om de vill). Hade tänkt hålla er uppdaterade om min kommande London vistelse med hjälp av ord och bilder. Nu har jag ingen bra bild bara för det.

Men det börjar dra ihop sig, om två veckor från nu har jag kommit fram till Middlesex University, Trent Park Campus vid Cockfosters tunnelbanestation i norra London och kanske sitter i mitt rum. Vem vet. Men ska försöka hinna träffa så mycket folk som möjligt innan dess.

Imorgon blir det katjan och erika häng och ikväll ska det ölas med Malin. Gott Mos.

tata.

2 kommentarer:

  1. Låter spännande. Jag ska kolla in bloggen regelbundet. =)

    Annica (på U2.se's forum samt din kontaktlista på Messenger)

    SvaraRadera
  2. Hej Erika
    Kan inte se att din blogg är så aktiv. Här börjar det bli kallt, jobbet rullar och man undrar hur du har det/kram

    SvaraRadera