onsdag 11 november 2009

Spånskivan i tajts?

Vi har en städare som städar kök och badrum varje dag och ens rum en gång i veckan. Preoblemet är att han tycks vara lite dum i huvvet. Jag har egentligen inte pratat med honom men han har läskig blick och tar alla saker i köket. Han börjar städa 9 varje dag så om man gör som jag gjorde idag och tog sovmorgon (till kvart i nio istället för 8) så får man snällt vänta med sin frukost om man inte vill bli stirrad på av spånskivan. Det är mitt nya smeknamn för honom, ska lära de andra det. Spaaaunshkiiivan. Kommer bli festligt.

Eller så glider man bara runt i tajts. Tycks vara den brittiska ungdomens absoluta favoritplagg. Tajts och en topp. Har börjat med det själv när man är hemma, väldigt bekvämt att glida runt i leggings och kofta. Men folk går omkring i centrala London med det. Inte att jag är moralkärring och tycker att det är HEMSKT! Nej, jag är mer imponerade över att de vågar, "här är min rumpa och det står jag för". Det är inte bara smala snärtor som spriger runt med det, britter är ju rätt feta. Det roliga var att ibörjan, innan vi hade lärt känna amerikanska tjejerna Cindy och Gail hörde Louise hur Gail pratade på telefon i sitt rum (man hör allt här, även det man inte vill höra). Gail klagade på hur alla sprang runt med tjts och t-shirt. USH! Men hon är trevlig, pratar bara precis som en amerikansk high school film och är lite naiv men väldigt rolig att vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar