söndag 21 februari 2010

heja colin

Eftersom jag inners inne är medelålders så är jag jätteglad över att Colin Firth vann bästa manliga huvudroll på BAFTA för min favoritfilm A Single Man. Titta så glad både han och Kate Winslet är. Nu när man bor i UK måste man ju tycka att BAFTA är jätteviktigt. Det gjorde jag innnan med men nu är det lättare att komma undan med sin anglofilism. Jag behöver inte gå på anonyma anglofiler längre, eller AA som vi kallar oss....




Dessutom lärde Katja mig (under ett av våra skypehäng vilket innebär att man har på skype och så gör man annat undertiden och pratar ibland) hur man gjorde med det där rutorna där man kan kryssa i om man tycker att inlägget är bra eller ej. Mycket enklare att kommentera.

Så gott mos eller obra om detta lilla söndagsinlägget?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar