onsdag 3 mars 2010

Nej jag kan inte

Se skrackfilmer. Sitter med hjartat i halsgropen i datarummet pa Cat Hill efter att ha flytt hals over huvud fran en filmvisning. En kass italiensk skrackfilm fran 1981 med kassa effekter men jag kan inte. Kanns som jag ska fa panikangest och fa mardrommar i veckor.

Sa jag bloggar utan svenska boksaver istallet.

Men jag har flyttat in pa 234 Highbury New Park. Det ar fantastiskt att ha egen lagenhet. Det ar fantastiskt att ha eget kok och badrum. Jag alskar det. Men allt ar lite kaotiskt da grejerna fran ikea forst kommer idag och vi inte har nagra gardiner sa byggjobbarna som renoverar fasaden kommer varje morgon klockan 8 och kikar in. De har dessutom inte fixat fonsterbrada i mitt rum sa det ar sjuk kallt da kallluft lacker in

Men ikvall ska det fixas gardiner da Louise's van kommer med en bra borr och Lewis ska hjalpa till och satta ihop IKEA moblerna sa Louise kan sova i eget rum (jag sover i sangen som fanns och hon bestallde en fran IKEA) och jag kan fa lite skydd av gardiner. Fonsterbradan ska de fixa i veckan lovade de.

Dessutom gick jag till receptionen och har antligen fixat ett intyg som ska vara ratt sa att jag kan fa bankkonto sa att vi kan darmed fixa intenet etc. etc.

Mitt tradlosa hade namligen ingen tackning i lagenheten sa vi maste skaffa fast. maste ha internet sa att jag kan skypa med er dar hemma.

Men Mamma, Tomas och Ylva kommer i helgen. Yay! Bokade en restuarang Ylva hittade i Kengsinton for oss pa lordag. Ser sa mycket fram emot att fa visa dom detta. Kanner mig mer som en Londonbo da jag gar hem fran tuben genom vanliga innerstadskvarter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar