tisdag 9 mars 2010

Mentalsjukhus eller akademin?

Tecken på att jag och Katjan kan vara lite sjuka i huvudet. Vi smsade om huruvida vi kunde opponera på uppsats medan jag är hemma i april. Hon skulle fråga vår kära Roland Lysell

"
K: Mailförfrågan till Roland skickat, ack vad han kommer bli glad nu :D
E: Han måste ha saknat mig jue! Bästbäst. Jag längtar.
K: Klart han gör! han är säkert helt förvirrad över att se mig sitta själv utan dig. hela hans bild av oss blev skevt när du flyttade. han kommer att bli så glad när han ser oss tillsammans igen. kanske firar han med en kopp kaffe, en tanke och en bulle.
E: Hela hans universum kollapsade när jag flyttade. Nu bara kaffe utan bulle, Goethe utan chiklit, Anders utan Olsson. Han firar nog med att kanke köpa ytterligare en svart skjorta tror jag. puss
K: Vi kan väl bestämma att vår första gemensamma bok har ett svart omslag o på sida ett står d tack till roland lysell, den kan heta nybrogatan fram. haa puss
E: Det klubbar vi på. "för roland goethe lysell, utan dig skulle vi inte vara där vi är nu, tack
K: Uppföljaren heter en kopp kaffe en tanke o en bulle hahahaha! bäst.
E: Finast. Den kommer att sälja som smör i solsken.
K: Yep! så nice! bland köparna Anders, Horace, Peter Englund, ahndorils, Birro, Sjölin, Spences o våra familjer
E: De kommer alla knacka på vårt kontor för autografer. Horace kommer bli smått extatisk över att få träffa oss och börja hyperventilera av lycka.
K: Hahahaha! sen går han o Anders ut å dansar för att känna sig fria.
E: Diskodans utan instoppad skjorta. Höjden av frihet.
K: På rödvinsdunksfyllan!
"

Som tonårsflickor fast litteraturvetare.

Annars är jag glad över att pappa nog tar med sig borren så att vi äntligen får gardiner i mitt rum. Jäkla gluttare till byggjobbare. Minde glatt är att lektionerna börjar ta slut och övergå till handledarmöten. De har avslutningsfest för året den 31 mars vilket är helt sjukt. Mina sista grejer jag ska lämna in är den 23 april och sen är det slut. Jättekonstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar