söndag 17 januari 2010

Inget lite ikea kan fixa

Jo men så har man nu sett den där lägenheten. Jag tror det kan bli bra. Jag tror det kan bli riktigt bra. Den ligger jättebra med tanke på bussar och sånna där transportmedel. Den är ljus med stora fönster. Fönster som ska bytas ut om bara ett par veckor så lägenheten kommer bli energisnålare och säkrare. (gör det svårare för tjuvar att ta sig in och värme att ta sig ut). Två rum är det så vi kan få var sitt vilket kan behövas, liten hall, litet kök och liten toa.

Nu var det då en ensam karl som bodde där. Massa grejer överallt. Men vi hade fritt fram att måla om och fix så den kan nog bli riktigt fin. Köket var fräsht (åh vad jag är mäklare eller bara allmänt klyshig) och badrummet likaså.

Nu är det bara stora grejen om vi kan avbryta detta kontrakt och få tillbaka våra pengar. Jag hoppas det an fixa sig för jag vill verkligen flytta in i egen lägenhet med Louise.

1 kommentar:

  1. Blä, varför blir de alltid så här på din blogg, hade skrivit ett fantastiskt långt fint trevligt meddelande till dig, som bara försvann, så nu får du den superkorta versionen, resten tar vi på Skype..
    Grattis faster!
    Åh, lägenhet, kommer o målar om.
    Sitter på tåget ner till lund, tågtråkigt.
    Ska på studieresa imorgon, men ingen vet var, eller så är det bara jag som missat vår slutdestinaton.
    Stora kramar k

    SvaraRadera