torsdag 6 maj 2010

Full Rulle i London!

Jag vet. jag är kass på detta bloggande just nu. Förlåt mig. Men det har varit så mycket på g senaste tiden. Jag sammanfattar medan jag väntar på att Kajsa och Lina ska komma hit med taxin:

- A Midsummer Nights Dream på Shakespeare Globe i måndags. Helt fantastiskt rolig pjäs, underbara skådespelare med enastående kontakt med publiken. Har alltid älskat denna pjäs men inte sett den spelad på teater förr. Den vill jag se igen.

- Har äntligen köpt ny dammsugare till lägenheten. Den heter bokstavligt talat Henry the Hoover och har ett ansikte ritat på sig. Nu jäklar är det rent här.

- Josh, en av mina favoritamerikanare har åkt hem. Vi gick ut på den sorgligaste puben i Oakwood och tog en sista pint. Han kommer bli saknad.

- Idag har vi åkt London Eye och tagit underbara bilder av London. Tydligen är det Mexicos nationaldag den 5:e Maj vilket amerikanarna tydligen firar (!). Därför käkades det på en mexikanst restaurang nere i Covent Garden.

Nu kommer Lina och Kajsa förhoppningsvis snart då jag är supertrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar