tisdag 20 april 2010

Isländsk vulkan fick mig att hänga med stockholmsk vegan

Stockholms hej!

Jag och Calle satt på Sodom idag (ja det är så underbart man hoppades på). Jag satt och skissade och han satt och rättade min text. Calle är en jävel på att rätta grammatik vilket var underbart då min hjärna inte känns helt hundra.

Jag håller på med vad jag skulle göra i Highbury. tokskriver de sista texterna som ska in till universitetet. Men här finns det familj och god mat vilket gör det lite annorlunda. Jag klagar inte

Tycker det är rätt fint att vulkanen håller på faktiskt. Det krävs en stor hög aska för att vi ska pånyttfödas efter finanskris, schlagerfestival, anna anka eller valfri katastrof. Eller katjastrof för imorgon kommer Katjan och då jävlar.

Men det är lite frustrerande att inte veta när man kan flyga igen. Hade vart bättre om naturen gav ett schema, se den 23 då är vi klara surru.

Men Stockholm tyckdes lacka på min klagan idag, det protesterades genom att glänsa skiten ur London: "Kallar du detta för att vara fast! Du ska vara glad att du får uppleva detta vackra din jävel!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar