tisdag 14 september 2010

Att städa in hösten



Jag befinner mig i en nystädad lägenhet som luktar höst och homus och mår fint. Det är annorlunda nu. Det är tommare. Saknar Louise. Men bästa Harriet och jag tog oss hela vägen från Heathrow till Arsenal med våra jätteväskor. Sedan gick vi till puben och drack cider och åt redig mat. Då var man hemma i London igen på riktigt.

Att handla mat och skrubba dush kändes som att verkligen ta sig ann september, ta sig ann vardagen med hjälp av jiff, äpplen, morötter, flingor, ägg, mjölk och andra grönsaker.
Louise kommer hem igen den 25:e

Men vaknade 07.57 imorse och kunde inte somna om, oflyt.

Men katja kommer och är här mellan 12:e och 16:e oktober.

Men lyssna på Bonnie Prince Billy.

Men jag har inget kaffe hemma.

Men ikväll ska jag träffa Aimee och harriet och kanske Travis.

Men nu borde jag plugga konstvetenskap då jag släpat hit de där tunga böckerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar